11 Eylül 2008

Türkiye'nin internet bağlantısı kopacak

 Dünya ile bağlarımız kopuyor. gün geçmiyor ki yeni bir site kapanmasın. bu en çok benim gibi tüm gününü bilgisayarda internet başında geçirenleri üzüyordur. bugün o siteler yarın bizim sitemiz. bunun sonu nereye varabilir diye merak ediyorum. google'yi kapatabilirlermi?
 insanoğlu dünyanın en büyük deneyini gerçekleştirirken,maddeyi en ufak parçasına ayırırken benim ülkemde internet sitelerinin kepenkleri kapatılıyor.
 webrazzinin haberine göre ve zaten görünen köy klavuzda istemiyor imeem.com izlesene.com ve vidivodo.com da site sayfalarında kocaman kırmızı puntolarla o korkunç kelimeler yazıyor. öyle ki sitelerin sahipleri hiçbir uyarı mahkeme celbi gelmeden sitelerinin kapandığını söylemişler. bumudur bizim adalet yargı anlayışımız.
zihingicirdaması.com

1 yorum:

  1. Böyle şeyler insanın şevkini kırıyor benim sitemde 15 saniyelik müzik tanıtımı koydum diye kapandı. Avukatı arayıp konuştuğumdaysa bana söylediği cümlü şu oldu insanların görünü korkutmaya çalışıyoruz dedi.

    YanıtlaSil