11 Eylül 2008

Reklam vereceğim ama nereye?

 Yaklaşık 2 haftadır domainimi yeni aldığım www.zihingicirdamasi.com sitemin reklamını yayınlayacağım bir site arıyorum. Tabiki adaylarım var ama kimisi fazla para istiyor, kimisinin hiti düşük pr yuksek,kimininde pr düşük hit yuksek. Hangi reklamın bana daha yararlı olacağını kestiremiyorum. Asıl amacım pr değerimin bir iki basamak yukselmesini sağlamak ama bunu kaç adet backlinkle yapacağımı bilmiyorum. örneğin domain yeni olduğundan pr göstermiyor sitem, vereceğim reklam 1 adet kaliteli pr4 olsa yada 10 adet pr1 olsa benim pagerank değerim yükselirmi? yoksa en pratik yol google adsenseye reklam vermekmidir. aslında oda anlamsız ama en azından tekil hit sağlıyor.
 Gelişmeleri buradan tekrar yazarım arkadaşlar.birdahaki site ziyaretinizde umarım pr değerim yükselmiş olur :)

9 yorum:

  1. Reklamını yayınlayabilirim aylık 15 ytl gibi komik bir ücretle günlük 6000 aylık 250000 tekil hite sahip blogumda reklamını yayınlarız.

    YanıtlaSil
  2. Google adsense ile sadece sitene gelir elde edersin ..

    2 aydır Adwords ü kullanıyorum ben aylık 40 ytl'lik reklam veriyorum kendime ait bir çok blog vs sitem var. 1 milyar reklam gösterimi oluyor ortalama

    adwords ü kullanmamdaki asıl nedenim temmuz ayında adsense den iyi kazanmış olmam . Adsense den kovulmamak için açıkçası ...


    pr nin yükselmesi için back link almalısın . özellikle aynı içeriğe sahip sitelerden .

    karşılıklı link değişimine gidebilirsin ..

    içerik olarak da insanların tıklamalarını sağlayacak güncel ve yararlı bilgiler olmalı , tag etiketleri çok fazla kullanmanı tavsiye etmiyorum .. en fazla 3-5 tag kullan . günde en az 5 yeni yazı gir rss aboneliği ve rss akışlarını kullanmayıda ihmal etme . mail aboneliği filan da kullan.. 5000 kişi günlük benden mail alıyor .

    şu an 3 ayda bir pr güncellemesi yapılıyor en son temmuz ayı sonunda olmuştu ilk güncellemede pr3 oldu ama google yeni şeyler denemekte anlık pr değişimleri olucak kısa zaman sonra ..

    YanıtlaSil
  3. bilgiler için teşekkürler dostum hepsini uygulayacağım.çok saol.

    YanıtlaSil
  4. wordpress kullansaydın daha iyi olurdu ..

    Sitemap oluşturman lazım google uygulamalarını kullanmaya bak ..

    google webmaster tools

    seo optimasyonu ile wordpress çok iyi iş yapıyor ..

    15 ytl lik reklamın sana bi faydası olmaz .. zaten sitesi de pr 3 ve çok fazla baglantı vermiş dışarı ..

    blogger da barındığın için ilk spam report da içeriğini kullanamaaz hale gelirsin ...

    adamlar kontrol dahi etmiyorlar anında siteyi ve içeriğini siliyorlar ..

    host bul kendine .. dreamhost veya bluehost işini görürr ...

    YanıtlaSil
  5. ben pek wordpress ten anlamıyorum dostum zaten domainide yeni kurdum.

    bloggerda barındığım için spam reportta içeriğimi kulalnamaz hale nasıl geliyorum dostum spam report nasıl oluyor? bir açarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  6. Benim sana önerim prsi yüksek ve dmoza kayıtlı bir site işine çok yarayacaktır. İkinci olarak backlink olayına bak

    YanıtlaSil
  7. senin siten blogger üzerinde barınıyor ..

    google spam report
    Google tos ve kullanım sözleşmelerine aykırı içerik barındıran sitelerin google dizininden arındırılmasını sağlayan bir sistem.

    http://www.google.com.tr/contact/spamreport.html

    bu baglantı üzerinden, senin sitenin bi kaç kez şikayet edilmesi gerekiyor, kih google % 90 ını araştırmadan Bloke ediyor 20 gün içerisinde tüm google dizininden siliniyor ..

    sen bir kaç seneni harcayıp iyi bir içeriğin olsa bile bir yazı ile tüm blogunu kaybedebiliyorsun .

    Dmoz ve dizinlere kayıt yaptır. Dmoz a alınman o kadar kolay olmaz ..

    kih sandbox olayı var arkadaşım link alışverişi yaparken buna takılan çok site var 7-8 ay günlük 100 ziyaretçi dahi alamıyor ..

    sitenin içeriğini orjinal ( benzersiz ) ve güncel tutmaya çalış .. birazda sabır ile bekle

    özelllikle "wordpress" kullan sitemap filan da hazırla

    bir anda çok fazla backlink de tehlikeli..

    google un kullandığı algoritma orion algoritması ..

    webmaster ile ilgili tüm google yazılarını oku ..
    http://www.google.com/webmasters/

    YanıtlaSil
  8. Benim blogta görüp gelmiştim sizin bloga. Esasen bu reklamıda kontör reklamı gibi birşey sanmıştım. Önce önbellekle baktım sonra girdim. Adwords en iyisi bence

    YanıtlaSil
  9. hımm desene gitti 30cent :))

    YanıtlaSil