22 Eylül 2008

2008 kpss/2 üvey evlatmı?

Pazar günü öğleden sonra kpss sınavının bitişinde yani tv'yi açtım. amacım çıkan sorulara bakıp zorluğu yaad kolaylığı hakkında bilgi edinmek istememdi. tabiki bunu internettende yapabilirdim ama ösym'den gelen açıklama pazartesi remi olarak soruların ve cevapların yayınlanacağı idi. herneyse tv kanallarında gezinmeye başladım., kablolu tv'de yaklaşık 40 kanal gezdim. sonra internetten tv'yayın akışlarına baktım... ama malesef hiçbir kanal kpss sorularını değil vermek haberleri bile yoktu sanki.
 oks,öss,lisans kpss sınavlarının hemen ardından tv'ler raiting uğruna saatlerce soru çözümü programları yaparlar, özel öğretmenler çağrılır fikirleri sorulurdu. ne olduda bu reiting kaygısı 21 eylul kpss'ye yansımadı.tam bilmiyorum ama sanırım gazetelerde bu sınavdan bihaberler. ne diyelimki benim basınım işini bilir.
 kısaca tv ve gazeteleri 2008 kpss/2 sınavına gereken önemi göstermedikleri için kınıyorum, tabi sallarsalar....
zihingicirdamasi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder