28 Eylül 2008

Fikrim geldi

 Google gene yapacağını yaptı en iyi fikirlere 10milyon dolar vereceğini açıkladı. 10.yıl kutlamaları vesilesi ile yapılan bu yarışmaya Türkiyede dahil. ilk önce internet gezginleri aracılığı ile 100 en iyi fikirden 20 finalist seçilecek. 20 finalistte jüri karşısında 5e düşecekmiş. google için 10milyon dolar ufak bir rakam olsada bunun arkasında bile yeni atılımlar olacağa benziyor. düşünsenize dünya genelinden binlerce fikir size gelecek, e maddi durumunuzda var akıllıca olanları heman hayata geçirip paraya para demezsiniz. yani ben olsam oyle yapardım google neden yapmasın.
Açıkçası benim güzel bir fikrim olsa kendime saklardım,yada durumum varsa becerebiliyorsam ben hayata geçirirdim. öyle araci kurum,google falan kara kedi gibi olur. yinede googlenin bu yarışması çok güzel olmuş.fikri gelenler kaçırmasın. e fazlada abartmasınlar (ııımmm benim fikrim bulutlara asansör takmak,böylece kuşları daha rahat gözleyebiliriz)
zihingicirdamasi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder