3 Eylül 2008

HSBC bankası internet sitesi en iyisi seçildi

  Benimde kulalandığım ve çok memnun olduğum hsbc bankası internet sitesi dünyanın en iyi internet bankaları ödüllerinde 4 dalda ödül kazandı. gerçekten bende memnun oldum diyorum çünkü birdefasında bir arkadaşımın bilgisayarından internet bankacılığı işlemi yaptım meğer bilgisayarda trojen varmış, beni hemen istanbul merkezden aradılar şifremi iptal ettiklerini istediğim zaman yeni şifre alabileceğimi söylediler, çok memnun olmuştum bu ilgiden. bu ödüllerde mutlaka güvenlikten ödün vermeyen hsbc'ye kurdele olur.
 Bu arada hsbc çatısı altında çalışan kişilerde bu ödülü kendileri almış gbi sevinmeli bence. bir vatandaşlık görevide biz yapalım ve işsizliğin had safhalarda olduğu ülkemizde birzamanlar bankaların iş başvuru linklerini yayınladığım yazıları buradan sizede sunayım.

Türkiye bankaları online iş başvurusu linkleri:
İNG bank iş başvurusu
Garanti bankası iş başvurusu
Şekerbank iş başvurusu
HSBC bankası iş başvurusu
Vakıfbank iş başvurusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder