27 Eylül 2008

25 milyon ikramiye

 Hala ilk okuduğumuzda yada duyduğumuzda (ben öyle hissediyorum yani) komik bir rakammış gibi gelsede 25milyon ile neler yapılmazki demeyeceğim. her sene yılbaşı yaklaşırken olduğu gibi bu parayla şunlar yapılır muhabbetine girmek saçma geliyor artık. tabiki güzel para tabiki hayallerimizde bile zor görürüz ama
"nerdeee bizemi çıkacak 70milyon içinde" demedende kendimizi alamıyoruz.
 Benim asıl dikkat çekmek istediğim nokta devletimizin bile bu konularda fırsatçı olması. yani normal zamanlarda atıyorum 5 ytl ye satılan piyango biletleri yılbaşında neden 10 ytl ye satılıyor. e diyeceksiniz ki bu yuzden ikramiye büyük.oda doğru ama ben normal zamandada aynı paraya 2 bilet alabilirim, yani aynı şansla aynı parayı kazanabilirim.
 hıııı bu yılbaşıdır daha makbuldur falan, böyle olması gerekiyor, buyuklerimizden böyle gördük dersenizde gidin alın kardesim bilet ben almıyorum.istemiyorum yahu. zaten satılacakmış milli piyango'da. ozamanda milli olmaz heralde. ne olabilir "özel piyango" "özelleştirilmiş piyango" yadaaa "bal gibi satarım piyango" :)
 bu arada bu yılbaşı için piyango biletleri 9 aralıktan itibaren satışa çıkacakmış. çeyrek bilet 6ytl,yarım 12ytl tam bilet ise 24ytl. e ya çıkarsa...
zihingicirdamasi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder