1 Eylül 2008

Dell laptop arıza islemleri


yaklaşık 8 ay önce aldığım bilgisayarım sürekli donmaya ve dvd-writeri çalısmamaya başladı, bende bilgisayarı aldığım vatan bilgisayara götürdüm. malesef vatan bilgisayar dell bilgisayarın servis hizmetlerini bırakmış. bana servis numarasını verdiler ( 0811 288 0001-8885785446 ) bende aynen sizin gibi bu nasıl numara yahu dedim. birinci numarayı ceviriyorsunuz ücretsiz olarak, ingilizce konusuyor bir yenge sonra ikinci numarayı ceviriyorsunuz türkçe oluyor. sonra operator bağlanıyor sizden bilgileri alıyor ve bilgisayarın test programını çalıstırıyorsunuz (fn+power tuşu) zaten eğer arıza var ise hata kodu veriyor. bende harddisk arızası coktı ve operatör 1 hafta içinde servisin evime gelip harddiskimi değiştireceğini söyledi. konuştuğum kişi çok bilgili ve işimi çözmek için herseyi yapıyor. yaklasık 30-40 dakıka telde konuştuk herseyı açıkladı. dell'dende bunu beklerdım. ne yalan soyliim boyle telle falan birsey olmas diodum ama iyi oldu.
şimdi sizinde dell laptopunuzdan arada sırada tııkkkkk die bir ses geliyorsa mutlaka harddıskı arızalıdır servisi arayın garantisi bitmeden. bu arada bakalım servis nezaman gelip değiştirecek....

1 yorum:

  1. dell alacaktım googlede arama yaptım olumlu yorumlar var yazınız için teşekkürler dell de karar kıldım bende (:

    YanıtlaSil