22 Eylül 2008

İngilizce öğrenmek istiyorum artık

 Hep aklımdaydı zaten nerden başlasamda bu yaştan sonra ingilizce öğrensem. Butun okul hayatımda ingilizce öğrenmeye başlamış daha başında sıkılıp bırakmıştım, gerçi lise yada universite farketmiyor verilen dersler sizce nekadar yararlıdır'ki. sonuçta ders geçmek için öğrenilen ingilizce nekadar yararlı olabilir?
 Kendimi şartlandırmak istiyorumi çünkü ingilizce gerçekten zevkli ve yararlı bir dil, zaten kpss atamalarım gerçekleşene kadar çoookkk uzun zamanım var (tabiki çabuk atansam iii olur ama nerdeeee).
 Google videoda bir video çabuk ezberleme teknikleri veriyor, gerçekten ilgimi çekti.

Birde ingilizce dersanesi var, çok güzel bir site yapmış arkadaşımız. gerçi şimdi galiba askerde. bu siteyide takip etmenizi öneriyorum.
Tabiki sadeve internetten olmaz bu işler, önümüzdeki günlerde bir ingilizce kursunada yazılmayı düşünüyorum,kesin adımlar atmak lazım. inşallah ingilizce öğrenirsem buradan birkaç birşeyler yazmak istiyorum. hayırlısı artık. bana şans dileyin.

2 yorum:

  1. Arkadaşım www.ingsozluk.com diye bir site var. dilbilgisi, okuma,konuşma, yazma,toefl vs bir sürü bölümü var. Bir incele istersen?

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler bakacagım oraya.

    YanıtlaSil