20 Eylül 2008

Ortaöğretim ve önlisans kpss sınavı yarın yapılıyor

 Biz yaklaşık 1,5 aydır bu sınavı bekliyorduk. yanlış anlamayın sınava girmeyeceğiz. bu sınavdan sonra genel kpss ataması yapılacak, kpss sonuç kağıtlarımız elimizde yarınki sınavın bitmesini bekliyoruz. yaklaşık 1 ay sonrada kpss atamaları başlar zaten.
 Yarın yapılacak kpss sınavı yoğunluk dolayısı ile 2 kısıma ayrıldı. sabah 9:30 da ortaöğretim kpss sınavı saat 14:30'da ise önlisans kpss sınavı yapılacak.Adayların sınava gelirken yanlarında, sınava giriş ve kimlik belgeleri, nüfus cüzdanları, bir fotoğrafları ile yumuşak uçlu kalem ve silgi bulundurmaları gerekiyor. Cep telefonu yanında olan adaylar sınav binalarına kesinlikle alınmayacak mışşşşş. nerdeee. ben lisans kpss sınavına girdiğimde birçok kişi telefonunu yanında getirmişti. sınıftaki görevliler telefonları topladı sınav çıkışı hepsi geri aldı. ben arabamda bırakmıştım telefonumu, benim başım kelmi?
 Sınava girecek arkadaşlara başarılar diliyorum. umarım herkez umduğu puanları alır.
zihingicirdamasi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder