6 Eylül 2008

Dell 1520 laptop sorunu giderildi

Buradaki yazımda anlattığım gibi pazartesi günü servis çağrısında bulunduğum dell laptopum için bugün teknik servis geldi. Adanada koç sistem'in dell bilgisayarlara baktıklarını öğrendim.öğlen beni aradılar ve aksamüstü 5 gibi servis evime geldi. hard disk ve dvd writer çok pratik bir şekilde 5 dakikada değişti. bendeki kurulum cdleri ile hemen vista kurulumuda yapıldı. servis hizmetinden çok memnun kaldım.
 Ama servis teknisyeni ile bir yaraya parmak bastık malesef. bilgisayarın 2 yıllık garanti süresi bitince yedek parça fiyatları çok can yakmakta. örneğin bugün benim bilgisayarıma takılan parçalar garantili olmasaymış benim cebimden yaklaşık 600ytl çıkacakmış. yuhh yani demekten kendimi alamadım. acaba büyük bilgisayar şirketleride artık servis hizmetlerinden kazanacağı paralarımı düşünüyor. keşke beyaz eşyalardaki gibi garanti süresi uzatma opsiyonumuz olsa.
 Allah kimsenin bilgisayarını bozmasın diyerek yazımı sonlandırıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder