25 Kasım 2008

You have got mail - mesajınız var

You have got mail yani mesajınız var.Meg Ryan'ın oynadığı,izleyenin suratında küçükte olsa bir gülümseme bırakan eski bir film(1998 yapım).Ben bir kez daha izledim az önce.Yine aynı gülümseme belirdi yüzümde.Bir kez daha düşündüm "hayata inanmalı mı,kadere inanmalı" mı diye?Cevabım hala kesin değil ama bir bildiğim var ki umutsuz yaşanmaz bu dünyada.Bugün için yoksa yarın için bir yerde saklı bir parça umudu vardır her insanın.Önemli olan saklı parçayı bulabilecek kadar dikkatli bakmak etrafa(tutunmak hayata).Başka türlüsü zor...Tüm bunları bir filmden mi çıkardın diyeceksiniz: belki öyle ya da değil ne farkeder. Hala bu filmi izlemeyeniniz varsa bir de siz izleyin derim sizin aklınıza neler gelecek bakalım....
Filmin soundtrackı: Cranberries dreams

Bi de bi not:bu yazıyı yayınlamadan önce geçmiş zamanda film için yapılan yorumları okudum hevesim biras kırıldı. Filmle ilgili herkes benim gibi düşünmüyormuş.Yayınlamasam mı acaba dedim.Sonra belki yazdığımı okuyup bu filmi izleyecek biri çıkar ve benim gibi filmi beğenir dedim.Olamaz mı?Sanırım hala filmin etkisindeyim...:)

6 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum müthiş bi film... tam da yağmurlu depresif günlerde izlenicek bi film:)) bi kez daha izlemeye değer şu ankaranın soğuk, gri, ıslak günlerinde...

    YanıtlaSil
  2. seninle beraber bu filmi izlerken düşündüm ki insanın en sevdikleriyle en nefret ettikleri bir kalpte sıkışıbilirmiş önemli olan doğru taraftan bakabilmek yada mutluluğu yakalayabilmek mutluluk belkide hep elde edemediklerimizde gizli yada hep en nefret ettiklerimizde...

    YanıtlaSil
  3. e burda şirket var gibi ama :))

    YanıtlaSil
  4. biz küçük çaplı bir şirketiz haberin yok mu?:)

    YanıtlaSil
  5. küçük bir aile şirketi :)

    YanıtlaSil
  6. şirket mirket anlamam - anlasamda anlamam...
    boyle bir şarkı var :)

    YanıtlaSil