12 Kasım 2008

Işınlanma hayatımıza girerse


Oturdum ve düşündüm.Bir liste yaptım.Eğer hayatımıza ışınlanma girerse kimler batar,kimler köşe olur diye :)

BATACAKLAR:

*Otobüs firmaları,uçak firmaları,belediye otobüsleri(gerçi belediye kurtarır kendini) ve bunların şöförleri,hostları,hostesleri

*Taksiciler(bir dünya para olan plakaları ellerine kalır ancak duvarlarına süs yapabilirler)

*Çilingirler,Çelik kapı firmaları (kapı yaptırmaya gerek kalmaz ya da ışınlanmadan önce kalan kapılar bozulsa bile çilingir çağırılmaz)

*Kargolar

*Araba üreticileri

*Benzin istasy0nları(araba kullanılmayacak ve benzin,mazot ve LPGye ihtiyaç olmayacak)

*Nakliyatçılar,evden eve taşıma adı altındaki herkes...

KÖŞE OLACAKLAR:

*Devlet (kesin bir dünya ışınlanma vergisi alacaklarından dolayı)

*Güvenlik şirketleri (evimize herkes elini kolunu sallayan girmesin diye kişi tanımalı bir sisteme ihtiyacımız olacak)

*Giyim sektöründeki herkes (ışınlanma sırasında koruyucu ama şık bir şeyler giymemiz gerekebililr)

Biraz daha düşünsem listeyi çok uzatabilirim ama bu kadarı da yeterli sanırım.İşte oturdum ve bunu düşündüm.Aslında niye bunu düşündüm bilmiyorum.Çok boş zamanım mı var yani boşluktan mı?Hayır.İlgi alanım mı?Pek değil.Aklımı mı yedim?Umuyorum ki henüz değil :).

3 yorum:

  1. çok ders çalışma bence oluruna bırak cansu :)

    YanıtlaSil
  2. haklısın güney yaa... :)

    YanıtlaSil
  3. Bence kapılarda tamemen ortadan kalkar :) nede olsa gerek kalmayacak kapılara hertaraf duvar olur :)

    YanıtlaSil