4 Kasım 2008

Öğretmen atamaları sonuçları

 Bilindiği üzere milli eğitim bakanlığımızın 13bin öğretmen ataması bugün gerçekleşecek. milli eğitim bakanımızında buunacağı atamaların açıklanacağı süreç saat 10:00 itibarı ile internet ortamında online olarak gerçekleşecek. sizde bir öğretmen olarak hayatınıza devam edebileceğiniz haberini bu bağlantıdan alabilirisiniz. 13bin kadrolu öğretmen atamalarına yaklaşık 30bin öğretmen adayı başvuruda bulunmuş. şu demek oluyorki her 3 kişiden 1 kişi öğretmen olarak göreve başlayacak.
 Gönül isterdiki tüm adaylar sınavsız sualsiz öğretmenlik yapsa ama malesef ülkemiz şartlarında ya sınavla ya torpille biryerlere gelmeye çalışıyoruz, malesef...
 Bu arada sizde benim gibi "memur atamaları ne zaman gerçekleşecek" diye düşünüyorsanız cevap veremeyeceğim ama bir yorum yapmak istiyorum. lisans kpss sonuçları aylar önce açıklandı , genel atamaların gerçekleşmesi için ortaöğretim ve önlisans kpss sonuçlarınında açıklanması lazım. genel atamalar tüm kpss türlerini kapsadığından hepsi birbirini beklemek durumunda. 21 ylül tarihinde gerçekleşen ortaöğretim ve önlisans kpss sonuçları hala açıklanmadı. sonuçlarını merak eden onbinlerce aday internet sitelerinde derman aramaya çalışıyor. bu sene ne olduysa ösym'yi bir tembelli sarmış olacakki 1 aydan fazla süre geçmesine rağmen hala kpss sonuçları açıklanmadı.
 Aslında kpss sonuçlarının açıklanmasını bekleyen sadece memur adayları değil,  devletimiz ve bazı büyük kuruluşlarda eleman alımlarını gerçekleştirmek için sınav sonuçlarını beklemekte. ösym'nin neden olduğu bu gecikme herkezin belini bükmekte.
 Son olarak tüm öğretmen adaylarına bol şans diliyor, ösym'nin biran evvel kpss sonuçlarını açıklamasını dört gözle bekliyorum... Güzel ülkemde hayatımız sınav olmuş yakında otobüse bile sınavla gireceğiz, ilk soru "eşek kaç viteslidir"... :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder