10 Kasım 2008

NEDEN ZAYIFLAYAMIYORUM!



Çok az yiyorum ama gram zayıflayamıyorum diyenlerdenseniz,yalnız değilsiniz.Çoğunluk kesim olarak bayanlarda zayıf olsun kilolu olsun hep bir diet telaşı vardır.Bir kıyafet denersiniz bedeni üzerinize olmamışsa dudaklarınızı bükerek diete başlayacağım dersiniz,mesela ben de öyleyim.Alışverişe gitttiğim zaman bedenini bulsam bile üstümde hoş durmamışsa hemen diet telaşım başlar.Önceleri daha azimli olduğumu düşünüyorum,şimdi ise 1 hafta dikkat ediyorum,sonra tekrardan başlıyorum falan:)
Önemli olan herşeyden az ölçüde yiyip bunu alışkanlık haline getirmek gerekiyor,yoksa dietlerden çok çabuk sıkılabilirsiniz.
Diete başladınız hafta başı tartıya çıktınız,aman Allah'ım o da ne gram vermemişsiniz,hemen ümitsizliğe kapılıp o dakikada dieti bozuyorsanız,yanlış yoldasınız demektir.
Peki dikkat ettiğim halde neden zayıflayamıyorum diyenlerdenseniz;
-Troidle ilgili bir sorununuz olabilir,muhakkak doktora danışın.
-Karbonhidratlarla proteinleri karıştırıyor olabilirsiniz.
-Az yesenizde kalorisi yüksek besinler tüketiyorsunuzdur.
-Tamamen yemeden içmeden kesilip sonra geç saatlerde dolaba saldırıyorsunuzdur.
-Akşam öğünlerini geç vakitlere bırakıyorsunuzdur.
-Sabah kahvaltı yapmıyorsunuzdur.

2 yorum:

  1. bence bu olay birazda psikolojik.ruh halinizin durumunada bağlı

    YanıtlaSil
  2. aslında evet mesela ben moralim bozuk olduğu durumlarda soluğu buzdolabının önünde alıyorum:)

    YanıtlaSil