12 Kasım 2008

24,5 promil alkollüyüm memur bey

 Tabiki böyle bir muhabbet geçmedi canım memleketimin memuru ile aramda, ..
 Bu gece bir arkadaşımla yemek yedikten sonra malesef trafik çevirmesine takıldım ve 24,5promil alkollü çıktım (2 adet miller bira ile) neyseki 50 promil altında ehliyete falan el koyma işlemi yapılmıyormuş bende rahat bir nefes aldım. sadece alkollü olduğumdan dolayı bir fiş kesildi ve bir imzamı aldılar. eğer 1 bira daha içsem kesin 50promili geçecek ve ehliyetim 6 ay boyunca cüzdanıma hasret kalacaktı.
 Ufak bir muhabbetten sonra memur beyle kanki olduk sayılır (dilim tatlıdır)  :) bana bir taktik verdi sizinde kulağınıza küpe olsun. bu gibi çevirmelere yakalanmadan önce mutlaka 1-2 bardak su için promil değerini bayağı düşürüyormuş.

 yasal yoldan siz okuyucularımızıda bilgilendirelim bakalım
  • öncelikle şahsi kullanım araçlarınızda alkol sınırı 50 promil, amaaaa ticari araçlarda 1 promil bile olsa hem aracınıza hem ehliyetinize el koyuyorlar
  • hadi dedik şahsi aracınızda 51promil alkollü çıktınız itiraz ederseniz en yakın devlet hastahanesinde kan testi yaptırabilrsiniz ama her geçen saat başına 15-20 promil ek koyuyorlar (hastahanede 30promil çıkarsa 1 saat geçtiyse 50 promile tamamlanıo
  • sanılannın aksıne tüm yediğiniz içtiğiniz şeyler promil gösterebiliyor (3 portakal yemek 5 promil gösteriormuş)
  • alkol cihazında bir kere promil gözükünce geri dönüşü olmuyor yani memurlarında yapacağı bir durum yok:(rüşvet gibi) 
aslında işin özü kişiden kişiye alkollü olmak deişiyor 5 bira içen 10promil çıkabiliyor 1 bira içen 70 promil çıkabiliyor önemli olan sizin araca bindiğinizde kendinizi tartmanız. kişinin dayanıklılığına göre kandaki promil değeri artıp azalabiliyor...
 siz benim gibi yapmayın içki içmeyin...
 bu arada haftasonu toplanalım yahu :))

2 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun diyelim:)alkol gerçekten insanların reflekslerini önemli ölçüde azalttığı kanısındayım,azı da bir çoğuda benim düşünceme göre:)

    YanıtlaSil
  2. güney geçmiş olsun..ucuz kurtulmussun...hem söyle bakalım kimle yemeğe çıktın sen gece vakti layt herif :)))

    YanıtlaSil