26 Kasım 2008

Detoks (Beden Temizliği)



Dün arkadaşlarımdan duyduğum bir konuyu bir an önce sizlerle paylaşmak istiyorum.Bilmiyorum belki çoğunuz duymuştur ama bana çok ilginç geldi.Daha önce benim hiç duymadığım beden temizliği uygulaması..

Ahmet Maranki isimli bir doktorun 7'den 77'e herkese tavsiyesiymiş.
Yapmanız gerekenler ise şöyle;
Ayın 9'unda başlayacaksınız.
Sabahları lahana,havuç,yeşil elma,ıspanak ve maydonozu katı meyve sıkacağında suyunu sıkıp 2 bardak içeceksiniz.(içerisine biraz zeytinyağı)
Öğlen sebzeleri beş dakika haşlayıp suyuyla içeceksiniz.
Akşam salata sebze çorbası,başka birşey yemeyeceksiniz.
Son gece akşam yemeği yerine bir bardak zeytin yağı limon suyu karıştırıp içeceksiniz her sabah lavman yapacaksınız.
Beden temizliği yılda 2 kez yapılıyor.
Sonbahar ve ilkbaharda dolunay olduğunda ayın çekim gücünden istifade ederek, vücudumuzdaki suları da çekeceğini düşünerek bu uygulama yapılıyor.
Bu uygulama 1 hafta sürüyor.
Çok faydalı bir uygulama ama bi o kadar da zor.Ben yapmayı isterim ama bilemiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder