25 Kasım 2008

Karamsar birazda depresif günler

 Adanaya yaklaşık bir haftadır aralıksız hergün yağmur yağıyor. bu yazımı yazarken bile yağmur sesleri penceremde. hep derler ya mevsim geçişlerinde yada kış aylarına girişte insanların duyguları kabarır, can sıkıntısı artar yada küçücük olaylara bakış açısı değişir, sanki haklı gibiler. bu yağmurlar bendeki umutları umutsuzluğa, güzel uykuları uykusuzluğa yada tüm iyimserliğimi kötümserliğe bırakıyor gibi. ufacık konularda kendimi şartlandırır oldum, şöyle yapacaksın böyle davranacaksın diye telkinlerde bulunuyorum kendime. bu herkezde aynımı? sizdede varmı bu şeyler? bu şeylerin adı nedir? ah şu bayram geçsin, ah şu yılbaşı bitsin diye söyleniyorum, bir yanım topla pılını pırtını askere git diyor. bu yazıyı bile yazdığıma pişman olacakmıyım?
 Sonuç olarak bu yağmurlar insan psikolojisinde çok etkili bence, helede yakın gelecekle ilgili güzel beklentileri olan insanları ansızın karamsarlığa itebiliyor.
 (tavsiye olarak sakın sevdiğiniz şarkıları dinlemeyin, geçmişi fazla düşünmeyin zorda olsa geleceği düşünün.)
(layt herif yazımı okuduğunu biliyorum kıs kıs gülme intikamım acı olacak :)))

2 yorum:

  1. Zaman zaman yagmurun sesi beni dilendirse de cogunlukla kaygılandırır.Benım kendie buldugum en etkılicozumum 13-14 saatı bulan uykular...

    YanıtlaSil
  2. sadece sende olan bi özellik değil güney,bende hergün oluyor bu tür duygular:)

    YanıtlaSil