12 Ekim 2008

Uzaktan kumandalı mühendis

 Bir zamanlar para karşılığı üniversite eğitimini tartışırdık, öss'den 0 çeken her vatandaş parasını bastırdımı kıbrısa gidip en hakikisinden diplomasını alır gelir. Tabiki en azından oradaki eğitim kaliteli ve para verdiğinizden önemsiyorsunuz.
 Şimdi ise yattığınız yerden 4 yıllık bir lisans programından mühendislik diploması alabilirsiniz. uzun zamandır önlisans programlarından bazıları uzaktan eğitim yöntemi ile mezun veriyordu, şimdide sevgili sakarya üniversitesi yetkilileri uzaktan eğitim yöntemi ile belli bir meblağ karşılığında öğrencilerine lisans diploması vereceklermiş!
 Ben hep uzaktan eğitime karşıydım ve karşı olacağım. bu ne saçmalıktır. heleki mühendislik gibi zor bir mesleğin lisans diplomasını sen nasıl uzaktan eğitim ile dağıtabiliyorsun. adam daha t cetvel görmeden araziye çıkmadan nasıl mühendis olacak. Türkiyede sonu düşünülmeden atılmış bir adım daha işte. eğitim kalitemiz ancak bukadar düşürülebilir,kutluyorum sakarya üniversitesini...detaylar burada
zihingicirdamasi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder