30 Ekim 2008

Abi msn nasıl hacklenir

 Yahu tamam hergun internet başından kalkmıyor olabilirim ama bunuda bileceğim anlamına gelmezki. tanıdığım çoğunlukla genç yaştaki delikanlıların ilk sorduğu sual bu oluyor yani "abi msn hackleyebilirmisin?"
 Niye bukadar illegalleşmeye açık bir gençliğimiz vardır anlamıyorum. bukadarmı darbe yemişler sevgililerinden. hacklenme yarışması olsa
  1. msn
  2. facebook
  3. gmail
  4. yonja(hala kullanan olduğunu biliyorum)
  5. başkasının internet ağını hacklemek(kotasından yemek)
  6. ...
  7. ...
  8. ...

yahu bunlar için para teklif eden bile var. ki zaten ben hiçbirine nasıl girilir bilmem. kendi wriless modemimin şifresine bile saatlerce uğraştım :)
ha arada sırada hotmail şifrenizi sıfırlayın diye email alıyorum, bunun bir hack girişimi olduğunun farkındayım sizde farkında olun size hotmail şifrenizi sıfırlayın diye bir mail gelirse sakın sıfırlamayın...yoksa geçmi kaldık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder