18 Ekim 2008

Sebil blog sistemleri

 Bilindiği üzere bloglar tamamı ile bedava sunulan hizmetlerdir, sadece isterseniz alan adınızı kendiniz satın alıp blogunuza entegre edebilirsiniz (www.zihingicirdamasi.com) benim sürekli karşılaştığım bir konuya yada soruya buradan çok pratik bir açıklama getireceğim. çoğu sitede yada blogda kişiler blogunun trafiğinin fazla olması sonucu blog sağlayıcısının kendinden ek masraflar için para talep edeceğini düşünüyor. hatta bir arkadaşımız fazla trafik nedeniyle blogunun kapanacağını düşündüğünü bile iletmiş.
 cevap: kesinlikle hayır, hiçkimsenin blogu trafik az olduğundan yada çok olduğundan kapanmaz. hatta hiçbir nedenle bir blogun kapandığını duymadım.sadece blog sistemine abone olduğunuz e-mail adresiniz silinirse (1-2 yıl hiç kullanmazsanız silinir) giriş yapamazsınız,ama yinede silinmez.
 sözün özü isterse blogunuza günde 100milyon kişi gelsin yinede kimsesize birşey diyemez aksine çok sevinirler.
(açıklamalar blogspot içindir)

3 yorum:

  1. Blogspotta bir trafik limiti vardır.Trafik limitini aştığınız anda blogunuz siliniyor.
    Özellikle Key ödemeleri sırasında birçok blog yazarının blogu silinmişti.En iyisi kendi alanınız üzerinden yayın yapmak.

    YanıtlaSil
  2. hımm gerçekten bilmiyordum limit olduğunu,bunu araştıracağım. acaba sen biliyormusun nekadar limit olduğunu ben rastlamadımda key ödemesi sırasında bır kesıntı...

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyorum ancak şurada da bahsi geçmişti:http://blog.wolkanca.com/key-mey-ney-derken/#comment-175934

    YanıtlaSil