13 Ekim 2008

Bir aptalın anıları - Flashbacks of a fool

Atkuyruğunu salla kız, beni geçmişe götürüyor....

 Ben öyle film yorumları yapmayı seven bir insan değilim, söze nasıl başlayacağımıda kestiremiyorum ama düşünün'ki filmi izlerken "yahu hayatımdan bir parça" her sahnesi biraz sizi anlatıyor.
 Raslantı olarak bulduğum ve izlediğim bu filmde bana göre kendini çok seven bir adamın artık yolun sonuna geldiğini anlaması ve o muhteşem müzik eşliğinde geçmişine yolculuk yapmasını anlatıyor.Aslında buradaki kendini sevmesi beğenmişliğinden değil kendini önemsediğinden kaynaklanıyor. saatlerce filmin soundtrack müziğini aradım ve buldum. fragmanınıda ekliyorum. size tavsiyem mutlaka ama mutlaka bu filmi izleyin.son sahnesi harika....














9 yorum:

  1. ben bu filmi sevdim kendimden bişeyler buldum gençlikte insanlar aptallık yapabilir ama sonra herşeyi geride bırakmak gitmek bende aynısı nı yaptımm çektim gittim başka bi hayat kurdum kendime bence harikaydı

    YanıtlaSil
  2. bu filmi bende izledim ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim müziği flimden daha çok etkiledii filmde süperr.şu şarkıyı bana mail olarak gönderirsen cidden çok sevinirim teşekkürler e-mailim muratarum-62003@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. tmm dostum gönderiyorum sana muziği...

    YanıtlaSil
  4. çok saol arkadaşım o kadar aradık bulamadık sayende dinliyoruz he nbide rica etsek şarkının ismini ve söyleyeneni yazarsan seviniriz.....

    YanıtlaSil
  5. Roxy Music - If There Is Something

    YanıtlaSil
  6. tesekkürler sarkının ismi icin bende cok begendim

    YanıtlaSil
  7. ehehe ben de bu filmi izleyip, soundtrack olayını aramaya dalanlardan biriyim şu an. naçizane ağınıza düştük, dinledik ama indirmemiz gerekmekte, o yüzden; durmak yok, yola devam :s

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar şarkıyı acaba banada mail olarak gönderirmisiniz cidden çok sevinirim teşekkürler e-mailim gokhannet@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. evet grcekten de harıka film gecmısteki pişmanlıklarının üstesınden gelememesi ve hayatının resmen cökmesinın antılaması grcekten harıka bişi.....

    YanıtlaSil