17 Ekim 2008

Pazardan aldım 100lira iade ettim 85lira

 Yani bir mağazadan nefret etmek ancak bukadar sınıra dayanabilir. bukadar işbilmezin bukadar saygısızın ve bukadar pahalı ürünlerin toplandığı başka bir magaza varmıdır söyleyin bana.
 Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum;
 Dün evimdeki kablolu modemim bozuldu çok uğraştım çalışması için ama olmadı yani bizede bir kablosuz modem alma yolu görüldü. biraz ansızın olduğundan birazda acil internet lazım olduğundan evimizin hemen yakınındaki teknosa mağazasına gittim. hiçbir fiyat yada marka araştırması yapmadan (asla böyle bir hataya düşmezdim) bir modem beğendim. herneyse kasadaki kıza "ben modemlerden pek anlamam başkası bağlayacak dedim bir sorun olursa yada beğenmez ise 1 saat içinde başka bir ürünle değiştirebilirmiyim?" dedim...
 Önce malesef arızası var ise değişiriz dedi, bende vazgeçer gibi yaptım "1 dakka bekleyin" dedi. mudire hanım vardı arkasında hemen ona sordu. mudirenin bana cevabı ne oldu dersiniz
 "ürünü arızasız değişmek istersem %15 kesinti yapacaklarmış"
 yanii yuhhhh diyorum size.. suratımdaki ifadeyi anlamıştır zaten o.. bangır bangır tvlerde reklam yapmayı biliyorlar ama bir müşteri kazanmayı beceremiyorlar. aslında çok merak ettim bu %15 kesinti teknosa mağazalarının tümündemi var yoksa o müdire cebe cukkamı yapıyor, çok saçma ve aşağılayıcı bir uygulama değilmi.
 Modeminiz sizin olsun dedim çıktım vatan bilgisayara gittim. hem daha kalitelisini hem daha ucuza aldım ve saolsunlar 1 hafta içinde fişi ile beraber sorgusuz değişiriz dediler. teknosayada kapak olsun, umarım iflas edersiniz lehman broders gibi olursunuz......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder