25 Ekim 2008

İnadına bloglamaya devam

Dünden beri sinirimden çatacak yer arıyorum. hala sindiremiyorum bu olayı. ben bir kıza tecavüz etsem hükümet tüm erkekleri idam edecekmi. bu nasıl bir mantıktır allahım. biraz wordpress ile uğraştım, açıkçası sabahtan beri onunla uğraştım ama beceremedim sayılır. alanadımı taşıyamadım,kurulumu yapamadım... sonra hepsinden vazgeçtim. ümidediyorum bu korkunç karardan çok çabuk döneriz. türkiyemde yavaş ilerleyen yargı bir ergenokon bir blogger ile uğraşıp arka tarafta nelere gögüs geriyor merak ediyorum. bu aç gözlü,sinsi ilerleyen hastalık nezaman terkedecek hayatımızı.
nekadar sayfalarım kötü görünsede,ayarları yapamasamda yazılarımı istediğim gibi yayınlayabiliyorum, beni engelleyemediler ancak ben istersem bu siteyi kapatırım. birkaç yabancı sitede türkiyede bloggerin sansurlenmesi ile ilgili yazı gördüm ve çok utandım. biz sınırsız özgürlük için internet bağlantımıza para veriyoruz nasıl engeleyebiliyorlar özgürlüğümüzü.
Bu kapatmanın cumaya denk gelmeside ayrı bir konu,sıcağı sıcağına bir itirazda edilemedi. ben yinede bu hafta içi sitelerimizin açılacağı ümidini taşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder