30 Ekim 2008

"Mustafa" filmine eleştiri yağıyor

Uzun zaman önce adını duyduğumuz vizyona gireceği tarihi merakla beklediğimiz Atatürk'ün değişik yönlerini anlattığı söylenen Mustafa filmi süper bir zamanlamayla vizyona girdi.Girdi girmesine de pek güzel şeyler duyulmamaya başlandı filmle ilgili.İzleyenler(ben daha izlemeyemedim) filmin sonunda Atatürk'ün yalnız öldüğünü bunun hoş gözükmediğini,acınası ve de kötü durumda gösterilmesinin yanlış olduğunu söylüyorlar.Ne kadar doğru bilemem.Beğenen de beğenmeyende olacaktır ama ben sanmıyorum ki filmde Atatürk'ü küçük düşürücü durumların olduğunu.En yakın zamanda izleyip bendebir fikre sahip olmak istiyorum...

3 yorum:

  1. Filmi izlemedim. Pekte izlemeye fırsatım olmayabilir.( Film veya belgesel tam bilmiyorum.) Türkcell le doğan çatışması filmden daha da meşhur oldu. Meraktan izlemeye çalışacağım.

    Not: Google readere ekledim ama galiba hemen güncellenmiyor.

    YanıtlaSil
  2. Ben hala izleyememiş olsamda turkcell'in Mustafa filminden sponsorluğunu çektiğini duydum.Giderek daha büyük tepkiler alıyor film.

    YanıtlaSil
  3. dostum google readerde gözükmesi lazım umarım duzelmiştir. duzelmediyse bana bir haber verirsen sevinirim...

    YanıtlaSil