15 Ekim 2008

Nedir bu ttnet vitamin?

Son günlerde gerek tv ve gazete reklamlarında bangır bangır çığırtkanlığı yapılan gerekse benim rss okuyucumda onlarca yazısı bulunan ttnet vitaminin ehemmiyeti nedir?
 Biraz araştırdım ve aslında bu vitaminin çok yakın geçmişte gazete büfelerinde satılan ders cd'lerinin internet üzerinden yayınlanması olayı olduğunu anladım. Tamam belki biraz müfredat geliştirilmiş janjanlı bir pakete konmuş olabilir ama aynı vitamin işte. Ben eskiden gazete büfelerinde rastlardım bu cd'lere, hep almak istemişim ama fırsat olmamıştı (ders ders heryerde ders).
 Sonuç olarak ttnet vitamin şimdilik 5-6-7-8. sınıf öğrencilerinin derslerinne katkıda bulunmak için internet üzerinden Matematik, Fen ve Teknoloji, Türkçe ve Sosyal Bilgiler derslerinin milli eğitim bakanlığı onaylı uygulamalı yada deneme testli videolu ders kaynağı, müsvettesi, tekrarı gibi birşey (çoook uzun cümle kurdum arasından seçin işte)...
 Çocuklar bilgisayar başında olduklarından bu derslerde pek sıkılmayacaklar desekte hangi çocuk counter strike oynamak varken oturup ders videosu izlerki. zaten akşama kadar okulda hocasını dinlemiştir. bana göre bu ttnet'in öğrenci velilerini kazanmak için yaptığı bir reklam kampanyasıdır. tabiki güzel bir olay, akıllıca tebrik etmek lazım ttnet'i... daha detaylı bilgi almak isteyen veliler için burak arkadaşımın şu yazısına bakmalarını tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder