1 Aralık 2008

MİM : (Ç)alıntı yani içerik hırsızlığı

 Erkan dostumun bana ortasahadan yolladığı bu mim pasını gelişine kaleye vurmaya çalışacağım. bu sitemde yazdığım ilk mim olacak ama hatamızda olursa affola.
 Şimdi efendim içerik hırsızlığı çok kötüdür en başta günahtır, caiz değildir. bu aynı ilkokulda sınavda kopya çekmeye benzer, arkadaşın yanlış yaptıysa senın cevabında yanlış olur. zaten öğretmen gibi google amcada bunun bir kopya olduğunu anlayacaktır. birde işin kazanç kısmı var tabiki. internette bir konu nekadar fazla kopyalanmışsa yanında çıkan reklamlarda okadar az para kazandırır. Ama kendinize has bir yazınız varsa reklam kazançlarınız kat be kat artacaktır, tabiki bu sözlerim bloglarından para kazanmayı amaç edinmiş kişiler için. Diğer taraftan bloguna bir kazanç kaynağı olarak bakmayanlar eninde sonunda haklı çıkacak son gülen onlar olacaktır. çalıntı içerikle peynir gemisi yürümez arkadaşlar, hem o işin bir zevki bile olmaz insan yazmaya zorsunur, parmakları sürekli "del" tuşuna kayar.
 Ben çalıntı içerikten korunma yöntemlerini falan yazmak istemiyorum, nekadar korunsakta hırsızlar bir yöntem daha geliştirecektir, sallandıracaksın birkaçını küçüksaat medanında birdaha yapabiliyorlarmı bakalım.
 google sorar
-niye öldürdün hırsızı
-e hırsızın hiçmi suçu yok gugil amca .:((

Tekrar maça dönelim bana gelen pasa vurduğum vole malesef direkten döndü, belki gökhan, serkan, ümit, burak, ibrahim, takım arkadaşlarım golü bulur diyorum. (ne takımmış yahu herkez forvette, karşı ceza sahasında :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder