2 Aralık 2008

Eski 45'lik parçalar yeniden hayata dönüyor


Issız Adam filmi tüm Türkiye'de büyük ses getirdi.Nerdeyse filmi izlemeyen kalmadı.Filmi izleyenlerin en çok beğendikleri şey ise (ben dahil) filmin müzikleri oldu.Filmin esas oğlanı Alper 45'lik hastası olunca filmde bir sürü 45'lik şarkı dinledik.Ayla Dikmen-Anlamazsın,Nil Burak-Yalnızım,Semiramis Pekkan-Bana yalan söylediler gibi.Bu şarkılar o kadar çok beğenildi ki radyoların en çok çalınan şarkıları haline geldiler.(Bunların bir çoğuna msn listenizdeki arkadaşlarınızın dinlediği şarkılarda da karşılaşmışsınızdr_ben dahil_).Kısaca 45'lik parçalar Issız Adam filmiyle yeniden hayat buldu diyebiliriz.(Bir de fragmanda da kullanılan Güney'inde çok hoşuna giden bir şarkı var o da:Michel Fugain-Une belle Histoire)Bence sizde filmi görmeli şarkılara hayran kalmalısınız. :)



2 yorum:

  1. dün gece "ıssız adam" filmini bende iledim ve etkisinde kalmadım desem yalan olur... herkezin hayatından bir parça var...:( müzikler harika

    YanıtlaSil
  2. biraza önce izledim 45 lik parçları ararken bu blog sayfası karşıma çıktı..Aslında erkeklerin içindeki duygusal yanı ap açık dışa vuran bi yapıt eski parçlarda öle galiba :(çok duygulandım açıkçası

    YanıtlaSil