19 Aralık 2008

Günah keçisi wow

 Geçenlerde okuduğum bir haberde wow oyunu oynayan üniversite öğrencilerinin okulu bırakma eğilimi çok fazla oluyormuş. hemen etrafımdaki arkadaşlarımdan wow oynayanları düşündüm. Gerçektende oyunu oynayanlarda uykusuzluk, zayıflama gibi sağlık problemleri yanında bunların oluşumu ile okula gitmeme, hatta sınavları kaçırma gibi durumları gözlemedim değil.
 Wow online oyunu gerçektende oyuncuları gerçek hayattan uzaklaştırıyormu diye düşünürken bugünde büyük bazı şirketler işe alım sürecinde iş başvurusu yapanların wow oyuncusu olup olmadıkları konusunda hassaslaştıkları gerçeği ortaya çıkmış. Yani işverenler işyerinde bilgisayar karşısında uyuklayan çalışan istemediklerini, wow oyununun bu gibi durumlara yol açtığını savunuyor. Ben pek yaklaşmadım bu oyuna ama oyuncu kitlesinin gayet fazla olduğunu biliyorum. benim tanıdığım bir kişi bence bu oyun sayesinde okulu bıraktı bir internet cafe işletiyor, bir kişide unv 6. yılını okuyor (sınavları hala kaçırıyor)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder