18 Ekim 2015

Savaş Köpeği MAX

hero-max-film
Kahraman köpek MAX
 İnsanların en yakın dostudur köpekler. Savaşta bile sadıklıkları ve akıllılıkları ile göz doldururlar. Köpekler hakkında yapılmış yüzlerce film vardır. Bu gece MAX'ı izledim. Ben de bir köpeksever olarak gerçekten çok beğendim. Filmin konusuna gelecek olursak bana biraz Avatar'ı anımsattı. Ne alaka diyeceksiniz. Avatarda da bir kardeş diğerinin yerine geçiyordu burada da aynı durum söz konusu. Max denen eğitimli köpek savaş sırasında ölen askerin kardeşinin sözünden çıkmıyor. Kokusundan mıdır neyindendir bilinmez ilk görüşte sadece onun sözünü dinliyor.

 Filmin konusu kısaca eğitmeni savaşta ölen köpeğimize eğitmenin ergen kardeşi sahip çıkıyor. Aralarında oluşan dostluk köpeğin ergenin hayatını kurtarmasına kadar gidiyor. Sadece onun değil tüm ailenin kurtarıcısı oluyor. Savaş ortamlarından çıkan köpeğin şehirde yaşamaya alışması da zor oluyor tabi ki. Havai fişekleri silah, bomba sanıyor üzülüyor, ürküyor kerata.

 Filmde Max bir silah kaçakçısını yakalıyor, çocukların hayatını kurtarıyor ve aileyi tekrara bir arada tutuyor. Filmde gerçekten güzel sahneler var ama bazı
kesitler biraz yapmacık gibi geldi. Köpeklerin birbiri ile kanlı düşmanmış gibi kavga etmeleri biraz olmamış, komik yanları da var.




Filmin sonunda köpekler ile ilgili dostluk fotoğrafları çok hoşuma gitti. Özellikle bir askerin köpeği yatağına yatırıp tırnaklarını kesmesi çok güzel. Film özellikle ailecek izlenecek türden. 10 üzerinden 7 veriyorum. İyi Seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder