1 Temmuz 2008

Windows vista paylaşım sorununu çözümü - ben buldum ben buldum


Vistayı ilk kullanmaya başladığımda sorunsuz paylaşım yapabiliyordum.ethernet kablosunun takılı olması yetiyordu,ne bir ayar ne bekleme.sonra vatan bilgisayar servisinde sistem kurulumu yaptırdım.birkaç gun sonra denemelerimde ağda internete girebiliyordum ama paylaşım yapamıyordum.herşeyi denedim olmadı.sonunda çözüm raslantı karşıma çıktı.benimgibi çok cebelleşen arkadaşlara duyrulur.işte basit çözüm.

ağdaki her bilgisayarın çalışma grubu ismi aynı olmalı.sistem yeni atılan bilgisayarda bu isim WORKGROUP olarak geçiyor yani diger bilgisayarlardada bunu ayni isim yapmalıyız.

bu ayrlamadanda yapamayan arkadaşlara artık allah yardımcı olsun tabiki demiyoruz,sorunları tekrar buradan yazarsanız yardımcı olmaya çalışırız.şimdiden kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder