17 Temmuz 2008

Bu yolda gençler ne kadarda yanlızmış,her dala tutunmaya çalışıyorlar.



öss sınavı bitti şimdide tercih sınavı başladı.tercihlerin mutlaka iyi yapılması şart.öğrenciler bu mühim durum için herkezden yardım istememeli tabiki.
Birgün tvde zaping yaparken tv8 de başarıya doğru diye bir program izledim.öğrencilerin puanına göre tercih yapıyorlardı.başka bir sitede bu program ile ilgili birkaçşey yazdım (tv8de,şu saatte,öğrenciler izlesin falan die) ooooo senmisin yazan.yazdığım yazının altındaki yorum bölümüne birsuru öğrenci soru yazmış,ben şu puanı aldım kazanırmıyım,şu bölüm kaç kontejyanlı hocam? die birsürü soru. tabiki kötü birşey değil ama bu öğrencilerin ne kadar yardıma muhtaç olduğunu gösterir biraz.o sadece ufak bir makaleydi yahu.yarın burdada birkaç soru bulmayız umarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder