1 Ocak 2014

Asus Google nexus 7 2.nesil tablet

Google nexus 7 2. nesil
 Hep hayranı olmuşumdur googlenin kendi markası ile üretimini yaptığı cihazlara. Nexus tablet, nexus cep telefonu, chromebook gibi...

 Bildiğiniz gibi hayli kızışan tablet piyasasında bende uzun zamandır bir tablet bilgisayar almayı düşünüyordum. Araştırdım yabancı forumlarda sitelerde bile hala birinci sıralarda bulunan nexus 7 2. nesil tabletinde karar kıldım. Yaklaşık 1 yıldır yabancı piyasada satışta bulunan tablet ne yazık ki ülkemizde henüz satışa çıkmamış. Sadece istanbul bilişim gibi paralel ithalat garantisi veren sitelerde bulunabiliyor. Bende bekleneni yaptım ve buradan satın aldım.

 800 tl gibi bir fiyatla aldığım ürün piyasadaki diğer tabletlere taş çıkarırcasına iyi. Gerek hızı gerek android tabanlı işletim sistemi ile çok güzel ve kullanışlı
bir alet. 
Nexus 7 özellikler
Tablet almayı düşünen araştıran arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.

Sıradaki google cihazım nexsus 5 cep telefonu olacak... chromebooklar daha kendini çok geliştirmeli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder