8 Ağustos 2009

Flört " out " evlenmek " in " & Çocuk " in " Kariyer o da " in " !

Magazin takip ediyormusunuz bilmiyorum ama ben gazete sayfalarını çevirirken ya da kumanda elimde kanal turlarken magazin haberlerini bazen isteyerek bazen sıkıntıdan vs. okur/izlerim. Şu sıralar farkettim ki magazindeki yaşı gelmiş tüm bayanlar evleniyor, evlenenler ise çocuk doğuruyor. Az çok bilgi sahibiyseniz şöle kısa bir düşünün hemen hak vereceksiniz bana. ( Gerçi çok bilgi sahibi olunması gerekilen bir konumu tartışılır ya neyse ) . Yani kısacası "çocukta yaparım kariyer de " modası var bu aralar.

Evet şimdi size edindiğim bilgiler doğrultusunda [ gerçekten çok araştırdım :P ]yeni evlenen ya da evlenme aşamasındaki çiftleri ve hamile ya da yeni doğum yapmış ünlüleri şöle bir sıralıyım :


EvlenenLer Çiftler :

Tan Sağtürk & Alona Ataberk
Bergüzar Korel & Halit Ergenç
Mustafa Sandal & Emina
Çağla Şikel & Emre Altuğ
Seda Sayan & Onur Şan =)
Pınar Altuğ & Yağmur Atacan
Tuğçe Güder & Uğur Karas
Gamze Özçelik & Uğur Pektaş
Kutsi & Sinem Bayraktutar
Güzide Duran & Adnan Aksoy
Okan BAyülgen & Şirin Ediger
Petek Dinçöz & Can Tanrıyar



Bebek Bekleyenler Çiftler :


Emina & Mustafa Sandal
Çağla Şikel & Emre Altuğ
Gamze Özçelik & Uğur Pektaş
Tuğçe Güder & Uğur Karas
Sinem Bayraktar & Kutsi
Deniz Akkaya & Efe Önbilgin
Şirin Ediger & Okan Bayülgen
Pınar Altuğ & Yağmur Atacan
Gülben Ergen & Mustafa Erdoğan
Demet Şener & İbrahim Kutluay
Selin Toktay & Ali Rıza Özderici
Gül Gölge & Murat Saygı
Belçim Erdoğan & Yılmaz Erdoğan


NOT : Hepsine birden hayırlı olsun... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder